texxe

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av texxe nystrom - 20 februari 2011 21:40

morgonen började med att kolla på zombieland sedan dator..

sen kom farmor efter jag hade kollat på zombieland igen.

efter hon hade åkt så kollade jag på zombieland igen..

sen vet jag inte riktigt..

sedan vara med polare <3  

puss och kram // texxenystrom

Av texxe nystrom - 20 februari 2011 14:11

Du jag klara mig inte utan dig längre!



Jag behöver verkligen dig, snälla kan vi inte försöka en gång till?

Det är ju det ända jag vill i denna stora världen...

Jag tror att vi hade kunnat leva lev hela livet ut om det hade blivit vi igen.

Vad tror du?

funderar på att ringa dig och fråga om vi kan vara någon dag för det hade betyt så mycket för mig...

Många tror du gillar mig, men själv vet jag inte vad jag ska tro.. .

Gråtit igen filmen idag varför?

kanske för många minnen i den bästa filmen...

46 dagar sen ett år, hur ska detta gå?

jag har älskat dig så länge men bara fått må piss ist..

vill att allt ska vara som förut!

snälla kan det inte bli det??;ooo

Om du läser detta så vill jag att du ska veta en grej..

Fast jag inte är din älskling kommer du alltid vara min!

jag älskar dig...♥ <3



men orkar inte blogga nu puss och kram skummbanan:)) // texxenystrom

  

kommer en ny låt här med!


Presentation


vi e bara så bäst! :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards