texxe

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av texxe nystrom - 18 februari 2011 22:57

Kan man bli lyckligare???  

 

sheennare!

 

 

Det började med att man vaknade 7:45 i morse. men kom tiiepp inte försent iaf!<3

sedan satt jag Elisabet och moa i ett grupp rum och tråkade/jobbade ;)

sedan skulle så klart killarna i klassen ha kul så dem ringde mig!

dem bah bla bla ( vet inte vad dem sa!)  jag bara va? sedan klickade jag!

Sen märkte vi att det var sedan så sa vi att dem var töntar! :D

Hahahah, sen kom nina så gick jag med henne och pratade..

men pappa ringde mitt i allt sen fortsatte vi prata! <3

sedan kom han med några saker sen blev det lektion!

skulle rita något random..  men kom inte på något!

Sedan var det lunch. jag Nina , Bebbe, Elisabet, Moa och kewin satt i väntrumet vid Nina ( kuratorn) och trökade!

hahaha sen hände det saker där!

 

 

Yeaaahhh, du vissade mig en sida jag inte kunde tänka mig hos dig ;D

Hahahah, korta personer kan vara starka!

Hahhahaha, du som trodde att jag inte kunde lyfta  dig... det kunde jag ju visst :D <333

 

 

Sedan efter skolan var man med Den bästa Vilma!

thihi, vi är bara bäst allså!

vi var till 20:37 sen var jag tvungen att gå hem pga att jag inte hade varit hemma på hela dagen..

Vilma jag älskar dig så jävla mkt!

 

 

Jag älskar verkligen många fler oxå.. <3

 

 

jajaj, men nu pallar jag inte blogga mer!

kommer aldrig glömma denna dagen 18/2-11 <3

Presentation


vi e bara så bäst! :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards