texxe

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av texxe nystrom - 7 februari 2011 20:57

 Japp, du ska man se till att blogga oftare efter haft dataförbud!

då har man börjat hänga på gården;))

hehehheh, vad jag vill träffa dig!

 

 

min text.

 

mina tårar föll, och mitt liv blev skit. När det var vi så var allt så bra.

Alla dagar vi hade tsm betyder så mkt. jag hade inget att förlora trodde jag. dina ord var så vackra och betyde mkt i några dagar. det var som du ville leka med mina känslor..

andra gången menarde du vad du sa. jag litade på dig och älskade dig mest av allt. och jag älskar dig ännu. jag har aldrig älskat någon lika mycket som dig!

jag kommer nog aldrig göra det heller. jag lever för dig..

jag gör allt du gör typ. jag vi det ska vara vi..

men det kommer aldrig hända. elr kommer det..?

det vill jag allt veta!


Presentation


vi e bara så bäst! :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards