texxe

Alla inlägg under januari 2011

Av texxe nystrom - 26 januari 2011 15:34

Jag har tappat alla känslor för dig nu...

 

Men jag saknar en annan och börjar få tillbaka känslorna för han ..

vet inte riktigt hur man ska för klara men jag blir helt annorlunda när du och jag är, jag känner mig helt speciell. du får mig tänka på allt det bra och inget dålig. det dåliga bara försvinner, jah älskar den tiden vi hade.. ;))

Och det hoppas jag att du med gör!

varje gång jag ser dig är det som att det är menat att det ska vara vi..

 

 

 

idag..

hela dagen började med att gå upp 6:15 för sedan fixa mig och sånt .

7:45 åka till skolan, sedan hade´vi lektion med niorna;$

 

Av texxe nystrom - 24 januari 2011 15:07

jaa, då sitter man på biblan och väntar på att pappa ska hämta mig..

skulle som sakt vara med nina men det gick inte :'(

men kanske vara med angelica ist, men isf måste hon följa med in till stan :DD

Hoppas att det går, det hade varit fett kul..!

men det gick inte tror jag.

undra vad jag ska göra i stan idag??

Tror jag kommer hem imon, men helst av allt vill jag sova i långasand llr i halmstad..

nu sitter jag bara och chattar med angelica och zandra.

ganska jobbigt ibland, men måste vara social ett tag och då snackar jag med alla nästan ^^

Av texxe nystrom - 24 januari 2011 12:05

heeejj:)))

idag kanske man ska vara med nina:))

sen blir det sova i långasand inatt igen..

Yes, gött att slippa vara hemma:)

 

Igår när jag var i ullared och märkes affären jämte köpte jag:

underkläder

sockar

smink

2 jeans

tugummi

böcker

handleds skydd

skor märkes ofc.. street wear :))

 

 

jag älskar och saknar dig ALEXANDER JARDEBERG... ♥ ♥

 

 

Av texxe nystrom - 23 januari 2011 11:33

Idag ska man till ullared med farmor och pappa.

det blir att sova i långasand inatt ganska gött.

någon som vill vara någon dag efter skolan:))))

har ganska tråkigt just nu, sitter bara att chatta med alex och anjje.

ganska osociala faktiskt, men jag e fan lika osocial som dem ;DD

har fått tre nya böcker, jävligt nice ;))

men nu ska vi åka..

 

Av texxe nystrom - 22 januari 2011 21:57

Idag har jag varit hos min farmor hela dagen och ska sova här inatt igen:)

Just nu sitter jag och lyssnar på när alex pratar med några kompisar på skype.

har lyssnat på dem i snart en och en halv timme, faktiskt ganska kul om jag säger så. men jag fattar inte hälften av vad dem snackar om. Dem snackar om något jävla spel, och alex sjunger ;)) <33

dagen har både varit bra och dålig .

Har funderat mkt fram och tillbaka på allt.

Men kommer inte fram till något.

nu sitter jag i tysnaden och tänker och farmor har somnat på soffan :$

Hehhe, jag sitter och tänker på hur det kommer bli nu.

Jag och pappa åkte hemifrån igår ganska gött.

just nu e pappa hos sin kompis och snackar och jag e hos farmor ;DD<33

pallade inte följa med-.-

Lina och Christina var inte hemma så jag pallade inte men ska logga puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


vi e bara så bäst! :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards