texxe

Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

läskig dag som fan!

Av texxe nystrom - 17 februari 2011 20:55

Fan, vad rädd och panikslagen jag blev idag!

allt hände ganska snabbt... men blev fett rädd...

efter en stund gick vi och pratade med en lärare, sedan efter maten så satt vi i ett grupprum. jag var så orolig att jag började gråta..

jag fattar verkligen hur orolig alla blev innan!

 

Men det mesta löste sig, men hoppas allt kan bli bra!

det hade ju varit det bästa i alla fall..

Jag vet inte riktigt om man ska tro på det dem sa.. dem säger saker hela tiden men inget händer ju!

du säger att dom ska hjälpa till men när man verkligen behöver prata så skiter dem bara i det  :///

varför säger dem att dom finns där då?

jajajaja, slutade tidigare..

och fick göra vad vi ville efter vi hade pratat med dem..

Hahahahah, löste två ekvartioner som Moa gjorde.. dem var ganska lätta!

HAHAHAH, Moa du för göra svårare nästa gång..!

 

 

efter skolan var jag med anjje och snackade med folk!

Phahahha, pinsamt hon skickade till sin kille från min tele och sa att jag var med hennes mamma :$

hahaha, men ganska kul..

sedan gick jag hem en stund...

och gjorde inte så mkt me ändå:D

sen var jag med anjje igen... och snackade men en kille som hete patrik!

 ajajaj, kanske ringa vilma sen!

  men e hemma nu :D

 

 

 

puss och krama// texxenystrom

 

 

 

adda: anjjesflikka@bdb

anjjesflikka@hotmail.com

theresenyström @ fb!

adda nu!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av texxe nystrom - 1 april 2011 10:20

Fan vad jobbigt deet ska vara med bloggar då... Jag skulle logga in på min andra blogg som heter www.flickansomarkar.blogg.se. Men fittbloggen kan man inte komma in på vilket cp.. Vill ju blogg på den andra bloggen och inte här för helvete! ...

Av texxe nystrom - 27 mars 2011 20:25


Jag har alltid velat ha dig, det vet jag att du vet Jag har gjort allt i min makt för att du ska se det och att du det ska förstå Men ingenting händer för jag vågar inte ta iniativ och du verkar inte vilja att det blir du och jag tillsammans Min stor...

hej

Av texxe nystrom - 24 februari 2011 12:25

Sorry, att jag inte bloggade igår men jag somnade när min lilla syrra skulle sova;/ sedan vaknade jag vid 00:00 igen :$ Hahahahha, men idag ska man vara med anjje / elica ;)))' men men nu pallar jag inte blogga... Bloggar mer ikväll!<33 ...

Av texxe nystrom - 23 februari 2011 12:58


Jag älskar di och det står jag för! Och det har jag fan alltid gjort, jag har aldrig nekat det.. För varför skulle jag neka det om du betyder så jävla mycket för mig? det hade varit ganska onördigt elr? ... idag var man med anjje sedan hemm...

Av texxe nystrom - 22 februari 2011 00:53

   jag anjje   mig, lite mobbad :)   gullunge   puss puss på dig kk bilder sen idag ...

Presentation


vi e bara så bäst! :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards