texxe

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av texxe nystrom - 19 februari 2011 23:06

Av texxe nystrom - 19 februari 2011 22:47

Jag kan inte sluta tänka på dig...


Due den ända jag vill ha och har viljat ha i ett år ungefär!

Jag vill att det ska bli vi igen..

att det aldrig ska ta slut..

jag klarar mig inte utan dig.

Det är som en dag utan timmar..

Hur ska kunna leva utan dig..

det e tack vare dig jag lever ännu, det e du som får mig leva!

Due gör mig lycklig..

Jag vill ju bara att du ska säga jag älskar dig till mig!

Men vet inte om det kommer hända..!

Men man kan  ju alltid hoppas...

Många tycker både att vi passar tillsammans och att det verkar som att du gillar mig stämmer det?

Jag vill veta saningen.

jajaja, nu ska jag dra in på rummet och kolla på den bästa filmen!

ZOMBIELAND är den bästa filmen i världen!

sen kommer jag gråta hela natten..




godnatt. puss och kram// texxenystrom

ily!♥♥

Av texxe nystrom - 19 februari 2011 15:17

lite morgon bloggning:D




Godmorgon! <3



nu har man varit med anjje en stund.. men blev tvungen att gå hem för att vi skölle te stan..

ska igentligen äta, men ville göra ett snabbt blogg inlägg!


Hahahhah, kan verkligen inte sluta lukta på tröjan. din doft har gjort mig beronde av dig!


jajajja men ska äta nu!

pappa tkr nog jag e konstig för jag sprang runt och luktade på tröjan :DD <3


ouss och kram // texxenystrom

Presentation


vi e bara så bäst! :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards